czwartek, 27 listopada 2014

Sesja zdjęciowa z Dorotą - makijaż fioletowo-łososiowy




Cześć,

Jakiś czas temu miałam przyjemność malować świetną dziewczynę i uwiecznić to na zdjęciach. Moje uwielbienie do fioletów znowu dało się we znaki:) 



Tym razem fiolet połączyłam z dość intensywnym łososiem wpadającym lekko w róż, nie wiem jak nazwać ten kolor. Całe cieniowanie jest wykonane pigmentami z Inglota, które uwielbiam. Na ustach lekki błyszczyk z tej samej firmy. Kosmetyki, których użyłam do makijażu twarzy:

  • podkład Revlon Colorstay 150 Buff
  • korektor NYX Concealer Wand Glow01 porcelain
  • puder transparentny sypki Kryolan nr 9
  • bronzer NYX Matte Face And Body Bronzer 01 Light
  • róż NYX Mosaic Powder 06 Rosey
  • rozświetlacz Kryolan

Poniżej jeszcze dwa zdjęcia z sesji:




Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu. Mi osobiście efekt bardzo się podoba.

Pozdrawiam,
Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz