sobota, 18 października 2014

Ulubione kanały na YouTube






Cześć,

Mamy znowu piątek, czas odpoczynku po tygodniu pracy. Porozmawiajmy zatem o czymś przyjemnym:)

YouTube, moja mała przyjemność i westchnienie mojego męża "Co Ty tam znowu oglądasz? Ile można?":) YouTube wciągnął mnie całkiem niedawno, niecałe 2 lata temu. Nie wiem dlaczego wcześniej z niego nie korzystałam. Może troche z braku czasu. Może z braku wiedzy co można tam znaleźć. W moich subskrypcjach dzisiaj znajdują się głównie kanały urodowe, makijażowe. Chociaż przyznam się, że ostatnio dość mocno przefiltrowałam kanały warte uwagi. Jakoś nie kręcą mnie filmiki o tym jak kot goni piłeczkę, albo vlogi typu "Dzisiaj na obiad zjem kaczkę, a potem pojdę na zakupy....o zobaczcie kupiłam truskawki...", a wiele takich można znaleźć. Dla każdego coś miłego. Widocznie są na to odbiorcy:)

Filmy jakie dzisiaj oglądam to przede wszystkim filmy zwięzłe i na temat. A na jaki temat? Na temat nowości w kosmetykach, recenzje, makijaże, kosmetyki warte i nie warte uwagi. I o takich chce Wam napisać.




Mój ulubiony to chyba kanał digitalgirl13 i digitalgirlword13. Hania opowiada o makijażu i kosmetykach w profesjonalny, zwięzły i wyczerpujący sposób. Jednocześnie odpowiada mi jej humor i sposób bycia. Testuje dużo nowości i recenzuje sporo kosmetyków. Uwielbiam jej testy pierwsze wrażenie i chat makeup.








Kolejny to dirtymakeup. Aga jest konkretna, nigdy nie leje wody, jednocześnie przedstawia sporo ciekawych i godnych uwagi produktów w swoich filmach. Jest do tego sympatyczna i przyjemnie się ją ogląda.









Myślę co dalej...no tak, zapomniałabym o Karolinie Zientek. Jej makijaże i charakteryzacje porażają. Dziewczyna ma dużą wyobraźnię i jest niesamowicie kreatywna w tym co robi. Uwielbiam jej pomysły. Jest mistrzynią Polski w makijażu 2014, a teraz szykuje się na mistrzostwa świata!






Red Lipstick Monster, to Ewa. Dziewczyna z tatuażami, kolczykami, tunelami w uszach, różnokolorowymi włosami. Energiczna, wesoła, z dużą wiedzą i poważnym podejściem do tego co robi. Opowiada nie tylko o makijażu, ale też o piercingu, którym profesjonalnie się zajmuje. 





Nissiax83 mieszka w Nowym Jorku. Zajmuje się kosmetyką. Jej filmiki do dużo porad pielęgnacyjnych, informacji, przygotowywanie domowych kosmetyków, naturalnych metod pielęgnacji.




Wydaje mi się, że to moja taka pierwsza piątka. Na liście mam oczywiście dużo więcej kanałów. Kłamałabym gdybym nie wspomniała tu o Maxineczce czy Katosu. Dziewczyny podchodzą do YouTube bardzo profesjonalnie i rzeczowo. Również lubię je oglądać. Uważam, że przekazują mnóstwo wiedzy. Dodatkowo profesjonalne oświetlenie, aparat, idealne zbliżenia i niezłe gadane powodują, że całość bardzo ładnie się prezentuje. 
















A Wy, co oglądacie w YouTube? Macie ulubione kanały? Może polecicie mi coś fajnego. Chętnie pooglądam jakieś nowości, nowe twarze i nowe podejście do makijażu i kosmetyków.


Pozdrawiam,
Weronika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz