poniedziałek, 12 stycznia 2015

Makijaż karnawałowy krok po kroku - dużo błysku:)




Witajcie,

Zaczynamy karnawał a wraz z nim karnawałowe makijaże. Ja postawiłam na moje ulubione kolory oczywiście:) A prawdę mówiąc to tak po prostu wyszło, sama nie wiem jak to się stało, bo siadałam do tego makijażu bez żadnego konkretnego planu. A skończyło się na fiolecie, bo jakże by inaczej. Zapraszam do oglądania makijażu krok po kroku.






Pokażę Wam kilka zdjęć jak można wykonać ten makijaż, chociaż ja akurat robiłam jedno oko zupełnie na odwrót niż drugie:) Jak widać nie ma to dużego znaczenia w jakiej kolejności będziemy malować nasze oczy. Wynikało to z tego, że przystąpiłam do tego makijażu bez planu. Dlatego rozpoczęłam od kreski a potem dopiero dochodziły cienie, ale dla Was wybrałam to drugie oko, które już robiłam bardziej po kolei:)

KROK 1.
Na całą powierzchnię powieki nakładam standardowo bazę pod cienie Elf.


KROK 2.
Na części ruchomej powieki rozprowadzam cień w kremie Maybelline Color Tatoo w kolorze 15 Endless Purple. Resztę powieki matuję beżowym cieniem Inglot nr 330.


KROK 3.
W wewnętrznym kąciku oka nakładam opalizujący na miętowo pigment sypki KOBO 504 Mint Cream.


KROK 4.
Na środkową część powieki ruchomej nakładam opalizujący sypki pigment NYC Sparkle Eye Dust w kolorze 891 Opal Sparkle, natomiast w zewnętrznym kąciku fioletowy pigment Essence w kolorze nr 16. Wszystko rozcieram w załamaniu chłodnym brązem Essence z paletki do brwi:)


KROK 5.
Rysuję dość mocno wyciągniętą kreskę czarnym linerem w kremie Inglot nr 77. Brwi podkreślam cieniem w kremie Maybelline Color Tatto w kolorze 40 Permanent Taupe.


KROK 6.
Dolną powiekę również podkreślam czarnym linerem do ok. 3/4 długości, a od wewnętrznego kącika łączę go z pigmentem Mint Cream.


KROK 7.
Na czarną kreskę przyklejam srebrny brokat - nie wiem skąd go mam, starły się wszystkie napisy - na Duraline z Inglota. Doklejam rzęsy Ardell Demi Wispies po własnoręcznych przeróbkach i obcinkach. Dolną powiekę pod czarną kreską pokrywam dodatkowo fioletowymi pigmentami z Essence i NYC.


KROK 8.
Dolną linię wodną pokrywam również czarnym linerem z Inglota.


Robię makijaż twarzy stosując następujące kosmetyki:
  • Podkład Revlon Colorstay 150 Buff + Podkład Oriflame The One Porcelain 
  • Korektor rozświetlający Modeling Illuminator KOBO 101 (ten jaśniejszy) 
  • Puder Rimmel Stay Matte 
  • Bronzer - puder Matt Powder KOBO nr 303 medium beige
  • Róż Catrice Apropos Apricot nr 50 + róż Inglot nr 82
  • Tusz do rzęs Clinique High Impact
  • Pomadka Oriflame The One Power Shine Lustrous Nude


Tak to wygląda na koniec. Na powiece mocno się błyszczy, oj mocno:) Zdjęcia tak tego nie oddają, kto robi takie makijaże to wie:) Ciężko uchwycić ten błysk na zdjęciach. Makijaż twarzy jest raczej stonowany, usta tylko lekko podkreślone.

Wy też szalejecie w karnawale makijażowo? W końcu kiedy szaleć i błyszczeć jak nie teraz:)

Pozdrawiam,
Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz