sobota, 3 stycznia 2015

Klasyczny makijaż w brązach




Witajcie,

Dzisiaj mam dla Was bardzo klasyczny makijaż, na codzień, bo chociaż nadchodzi karnawał, to do pracy brokatów nosić nie będziemy:) Myślę, że przyda się każdemu.






Nie robiłam tutorialu krok po kroku, bo przy takim dziennym makijażu chyba nie ma sensu. Kroków niewiele:)

Na całej powiece rozprowadziłam bazę pod cienie Elf oraz nałożyłam beżowy cień Inglot. Następnie wzdłuż linii rzęs namalowałam czarną kreskę i lekko ją roztarłam. Kolejny krok to już cieniowanie w brązach. Najpierw małym pędzelkiem utworzyłam zarys mojego "banana". Potem używając już większego puchatego pędzelka rozcierałam wszelkie granice i w miarę potrzeb dokładałam brązowego cienia. Brąz pochodzi z podwójnego cienia Oriflame Very Me Soft N' Glam Cocoa Glaze.
Dolną linię rzęs również lekko podkreśliłam tym samym cieniem. Na koniec wytuszowałam rzęsy, podkreśliłam brwi i zrobiłam makijaż twarzy,




Lista użytych kosmetyków:
  • Baza pod cienie Elf
  • Beżowy cień INGLOT nr 330
  • Cień Oriflame Very Me Soft N' Glam Cocoa Glaze
  • Czarna kredka Oriflame Sparkle in Paris
  • Podkład Revlon Colorstay 150 Buff + Podkład Oriflame The One Porcelain 
  • Korektor rozświetlający Modeling Illuminator KOBO 101 (ten jaśniejszy) 
  • Puder Rimmel Stay Matte 
  • Cień w kremie Maybelline Color Tatoo nr 40 Permanent Taupe - na brwi
  • Kredka woskowa do brwi Brow Shaping Pencil INGLOT (najjaśniejsza) 
  • Bronzer - puder Matt Powder KOBO nr 303 medium beige
  • Róż Catrice Apropos Apricot nr 50 + róż Inglot nr 82
  • Tusz do rzęs Clinique High Impact
  • Pomadka Oriflame The One Power Shine Lustrous Nude 



Cały makijaż wykonałam również przy użyciu mojego prezentu gwiazdkowego, o którym niebawem:)

Lubicie takiego klasycznego 'banana" na oku? Oczywiście zwał jak zwał, może być to makijaż w kształcie "szóstki",  "V" czy "ce":)

Pozdrawiam,

Weronika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz