wtorek, 23 sierpnia 2016

Co i czy warto kupować na stronie Aliexpress?




Cześć,

Po dłuższej nieobecności postanowiłam odkurzyć nieco bloga. Zapraszam dzisiaj na chińskie zakupy:) Ostatnio miałam okazję zamawiać kilka rzeczy na Aliexpress (link TUTAJ). Znajdziecie tu wszystko, od ciuchów po sprzęty domowe rożnego rodzaju. Takie chińskie Allegro:) Dlaczego tu kupuję? Bo jest tanio i jest ogromny wybór. Ale czy warto sprowadzać to aż z Chin? Czytajcie dalej:)






Pierwsze zakupy na Aliexpress robiłam ponad rok temu i były to kępki rzęs. Właśnie sprawdziłam:) Bałam się czy to w ogóle dojdzie, no i czy rzęsy za dolara będą się do czegokolwiek nadawały. Dotarły chyba po miesiącu. Do dzisiaj są to najlepsze kępki jakie miałam. Nie używam już innych. Zakup się udał, więc już odważniej zamawiałam dalej:)

Link do przykładowej oferty


Kupowałam gadżety do makijażu, manicure, pędzle, lakiery hybrydowe, gadżety elektroniczne, ciuchy dla siebie i dla dzieci, bieliznę, Czy będę kupować nadal? Tak, ale nie wszystko:)

Najbardziej zadowolona jestem z rzeczy kosmetycznych. Najmniej z ciuchów. W związku z tym raczej ciuchy już sobie podaruję. Niestety jest to loteria, zarówno jeśli chodzi o jakość, jak i rozmiar. Lepiej jest z dziecięcymi, ale też można trafić szmatę zamiast piżamki. Sprawdziły mi się krawaty i bokserki dla moich chłopaków. Uważam, że jakością nie odstają od tego co możemy dostać w przykładowym H&Mie (nic nie mam do H&Mu), a są sporo tańsze. 6 par kolorowych bokserek dostaniecie za 7 US$ , co odpowiada około 30 PLN. U nas czasem jedna para tyle kosztuje.

Link do przykładowej oferty

Jakie produkty na Aliexpress są dobre? Wszelkie materiały pomocnicze do makijażu czy manicure. Patyczki, pilniczki, aplikatory jednorazowe, itp. Dobre produkty za niewielką cenę. U nas już nie kupię. Zresztą ciężko dostać niektóre rzeczy.

Link do przykładowej oferty

Sprawdziły mi się również lakiery hybrydowe. Ja kupiłam akurat Bling. Duży wybór i boska cena. Trochę gorzej się rozprowadzają niż np. Semilac (zależy to od koloru), ale różnica w cenie powala. Przebitka jest 7-krotna...

Link do przykładowej oferty



Zalety Aliexpress.
Jest tanio, zazwyczaj z darmową przesyłką i jakość wielu rzeczy porównywalna z tym co możemy dostać w naszych sklepach.

Wady Aliexpress.
Paczka idzie do nas zazwyczaj około miesiąca, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. Zdarza się, ze wcale nie dojdzie... Trzeba być bardzo wyczulonym na podróbki i jakość. Chińczycy podrabiają wszystko. Od kosmetyków i ciuchów po klocki LEGO. Dziwnie niska cena powinna być dla nas zawsze sygnałem, żeby dobrze przyjrzeć się ofercie i sprzedającemu. Chyba, że nie zależy nam na oryginale.

Zaginione paczki.
Nie wszystkie paczki do mnie dotarły. Nigdy jednak nie miałam problemów ze zwrotem pieniędzy. Nie trafiłam jeszcze na sprzedającego, który nie odpisałby na moją wiadomość lub nie chciał zwrócić mi pieniędzy jeśli paczka nie dotarła.

Płatność.
Na Aliexpress można płacić kartą lub przelewem. Cena podawana jest w innych walutach, ale płatności dokonujemy z normalnego konta w złotówkach, system sam przelicza kurs.

Mam nadzieję, że trochę przybliżyłam Wam temat. Jestem ciekawa Waszego zdania i Waszych doświadczeń z Aliexpress lub innymi chińskimi stronkami.

Pozdrawiam,
Weronika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz